Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2016 12:36 - СМЕШНИЦИ!
Автор: tetiva Категория: Политика   
Прочетен: 16709 Коментари: 51 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 

Кой, кой, кой може да ме спаси от политическите смешници, окупирали телевизионните екрани?

Били започнали совалки между ръководствата на ГЕРБ и загубилите на първия тур, но имащи някакво влияние партии и техните кандидати.

И сега смешката.

Наистина ли ни мислят за толкова лош "матреял", та да си въобразят, че могат да ни наредят как да гласуваме в идващата неделя? Аз да не съм послушник на ДПС или ДОСТ, да не би да се губя в дебрите на българския език и да не мога да преценя къде да отиде моят глас?

Двама кандидати постъпиха достойно и отказаха техните избиратели да бъдат третирани като стадо овце и да бъдат подкарвани към една от кошарите – това са Трайков и Каракачанов.

Защо честността и достойнството бяха захвърлени? Манипулации и откровени лъжи се посипаха тази сутрин от устата на кандидатката за майка на нацията. Органически ме отвращава бивш член на БКП и партиен секретар, с недоказана диплома да ми говори за комунистическа заплаха. Да има за гуру изключително семпъл човечец, който обещава твърдо едно, а на следващия ден се отмята. Да смесва правомощията на президента с тези на управлението. Та нали е "блестящ" юрист, как може да достигне дъното на своето безгръбначно говорене? И тази жена, сомосугестирала се с нищо не значещите мантри за евроатлатинческите ценности, изричаща ги с ужасяващ тон, следваща сляпо партийните пътеки, ще бъде президентът – обединител, моят президент?

Така леко и неусетно истинските десни избиратели ще гласуват наказателно и нека герберите не се учудват след седмица, защо са загубили с огромна разлика.




Гласувай:
37



1. vencivaleri1951 - Постингът ви е чудесен
08.11.2016 17:59
Всичко е казано точно. Мисля си обаче, че "гуруто" ще подаде скоро оставка, защото ако не го направи ще се сгромоляса като един друг гуру , от едно друго село-Драгалевци.
Лошото е, че дълговата спирала която оставя след себе си ще удуши до голяма степен
този който ще го наследи.
цитирай
2. born - Трудно бих могъл да добавя нещо повече към изложеното по-горе.
08.11.2016 18:02
Синтезирано и изчерпателно. С две думи : "в десятката" ! В ЛС направих паралел между журналя и адвокати : еднакво продажни в името на ПАРАТА. Какво друго може да се очаква от подобна пасмина ?! Поздрави.
ПП. Що се отнася до овчата психика на т.н. "народ" , преди известно време уважавания от мен блогър Валсодар публикува една модерна притча за този феномен. Препоръчвам Ви го за прочит и размисъл.
цитирай
3. tetiva - Благодаря Ви за похвалата, vencivaleri1951
08.11.2016 18:09
Може би оттеглянето на Б.Б. е предварително планирано. Не допускам, че е бил очарован и заслепен от харизмата на майчицата. Освен това тя е прост клисар на парламента. Подскача след шлифера на вожда и бие звънеца. Поставена е начело само защото е безлична и твърде послушна.
Как тогава да повярвам, че нарочно не е назначена за кандидат, с оглед лесната й загуба?
Оставката на вожда неминуемо е свързана с невъзможността за обслужване на дълговете.
Много се краде в тази държава!
цитирай
4. tetiva - Г-н Борн,
08.11.2016 18:17
вече Ви отговорих в предишния ми пост
Ще се постарая да намеря и прочета посочения от Вас постинг.
От една страна съм гневна на журналистическата гилдия, от друга страна разбирам, че те не само се продават, но и си пазят работното място.)
цитирай
5. sestra - Пределно злият Ви, нихилистичен език
08.11.2016 18:40
подсказва психическа слабост и психологически срив. Силният намира добри думи за всеки повод, колкото и да му е неприятен и никога не принизява словото с циничност. В останалите случаи силно духат само ветровете на промените :)
цитирай
6. tetiva - Уважаема sestra,
08.11.2016 18:58
sestra написа:
Пределно злият Ви, нихилистичен език подсказва психическа слабост и психологически срив. Силният намира добри думи за всеки повод, колкото и да му е неприятен и никога не принизява словото с циничност. В останалите случаи силно духат само ветровете на промените :)

Посочете ми точно къде използвам зъл и нихилистичен език.
Предполагам, че в сайта има хора с различни професии. Вие психолог или психиатър ли сте? Толкова уверено ми поставяте диагнози.
Прочетете отново внимателно Вашия коментар и веднага ще откриете квалификациите, посочени от Вас.
Не виждам нищо лошо във вятъра на промяната. Скорпиънс са велика група.)
Ако Вие предпочитате прочелия единствено "Винету" да издевателства над прочелите вагони с книги, това е Вашият цивилизационен избор и аз нямам право да настоявам да го промените.
цитирай
7. tetiva - Допълнение
08.11.2016 19:03
В момента Цачева говори по БНТ. Прослушайте какво говори, как лъже и маже, в противовес на увода й, че не била влизала в лични нападки и лъжи относно опонентите си и не би го сторила за нищо на света.)
цитирай
8. sestra - Лъже и маже?
08.11.2016 19:15
tetiva написа:
В момента Цачева говори по БНТ. Прослушайте какво говори, как лъже и маже, в противовес на увода й, че не била влизала в лични нападки и лъжи относно опонентите си и не би го сторила за нищо на света.)

А не ли вие се занимавате разпалено с тези две действия? Като лъжата клише Винету. Ако сте прочели тонове книги, то щяхте да посъберете благородство, поне за цяр, а какво и кого предпочитам аз? Предпочитам човеци да поставя набългарски пост, не картонени силуети, през чието празно място веднага ще нахлуят зелени човечета, диктатура и смърт за съсипаната и без това от лъжите, които подкрепяте България.
цитирай
9. born - Няма да коментирам коментара:
08.11.2016 19:23
sestra написа:
tetiva написа:
В момента Цачева говори по БНТ. Прослушайте какво говори, как лъже и маже, в противовес на увода й, че не била влизала в лични нападки и лъжи относно опонентите си и не би го сторила за нищо на света.)

А не ли вие се занимавате разпалено с тези две действия? Като лъжата клише Винету. Ако сте прочели тонове книги, то щяхте да посъберете благородство, поне за цяр, а какво и кого предпочитам аз? Предпочитам човеци да поставя набългарски пост, не картонени силуети, през чието празно място веднага ще нахлуят зелени човечета, диктатура и смърт за съсипаната и без това от лъжите, които подкрепяте България.

Това е самодиагноза. Изисква съответно лечение. Като алкохолизма.
цитирай
10. tetiva - До sestra
08.11.2016 19:33
Да, точно така, лъже и маже!
Все пак прослушайте записа на предаването и сама ще се убедите в това.
Клишето "Винету" е излязло от устата на самия носител, какво лъжливо има в него?
Вие изобщо не сте разбрали, че аз съм десен човек и винаги до вчера съм гласувала за десни политици. Но те дълбоко ме разочароваха, особено РБ, като влязоха в колаборация със запазилия си партийната книжка Б.Б. и партийната секретарка Ц.Ц. Съжалявам, недоразумението Цачева не мога да го преглътна.
Смятам, че и друго не сте разбрали - победата на Радев, не е победа на БСП. Той се появи в подходящия момент и обра протестния вот на недоволните.
Диктатурата вече се е настанила трайно и тя е от страна на вожда от Банкя. Моля, опитайте се да бъдете обективна, отдалечете се и погледнете с погледа на безпристрастен наблюдател.
Признавам, че не проумях алегорията със зелените човечета.)
цитирай
11. theeconomist - Тетива, не слушай сестрицата.....
08.11.2016 19:51
....тя е моралният коректив и с категоричният императив на брилянтния си изказ е крайна инстанция и съдник!
Просто плете глупавите си партийни пристрастия на една кука и си боде пръстчетата.
Нейният ГЕРгеф е ГЕРБ!Вижте какви клишета употребява и ще разберете защо се напъва, като гладен на сране......
цитирай
12. sestra - Ако си го изберете, ще видите, но пази Боже.
08.11.2016 19:53
tetiva написа:
Да, точно така, лъже и маже!
Все пак прослушайте записа на предаването и сама ще се убедите в това.
Клишето "Винету" е излязло от устата на самия носител, какво лъжливо има в него?
Вие изобщо не сте разбрали, че аз съм десен човек и винаги до вчера съм гласувала за десни политици. Но те дълбоко ме разочароваха, особено РБ, като влязоха в колаборация със запазилия си партийната книжка Б.Б. и партийната секретарка Ц.Ц. Съжалявам, недоразумението Цачева не мога да го преглътна.
Смятам, че и друго не сте разбрали - победата на Радев, не е победа на БСП. Той се появи в подходящия момент и обра протестния вот на недоволните.
Диктатурата вече се е настанила трайно и тя е от страна на вожда от Банкя. Моля, опитайте се да бъдете обективна, отдалечете се и погледнете с погледа на безпристрастен наблюдател.
Признавам, че не проумях алегорията със зелените човечета.)

Десен човек, това не звучи толкова убедително колкото ви се иска. Днес е достатъчно просто да сме човеци, защото се оказа най-сложната дисциплина, по която българите като общност за пореден път останаха на поправителен. И особено неубедително звучи, когато ви подкрепят силно популярните тук (не знам защо) червени друзя и камаради.
цитирай
13. born - След Майката на нацията трябва да слушаме и брътвежите на Сестрата на блога.
08.11.2016 20:03
Само не е ясно сестрата медицинска ли е или роднинска ?
ПП. Добре че нямам сестра !
цитирай
14. rosiela - Етична жена си,
08.11.2016 20:11
sestra написа:
tetiva написа:
Да, точно така, лъже и маже!
Все пак прослушайте записа на предаването и сама ще се убедите в това.
Клишето "Винету" е излязло от устата на самия носител, какво лъжливо има в него?
Вие изобщо не сте разбрали, че аз съм десен човек и винаги до вчера съм гласувала за десни политици. Но те дълбоко ме разочароваха, особено РБ, като влязоха в колаборация със запазилия си партийната книжка Б.Б. и партийната секретарка Ц.Ц. Съжалявам, недоразумението Цачева не мога да го преглътна.
Смятам, че и друго не сте разбрали - победата на Радев, не е победа на БСП. Той се появи в подходящия момент и обра протестния вот на недоволните.
Диктатурата вече се е настанила трайно и тя е от страна на вожда от Банкя. Моля, опитайте се да бъдете обективна, отдалечете се и погледнете с погледа на безпристрастен наблюдател.
Признавам, че не проумях алегорията със зелените човечета.)

Десен човек, това не звучи толкова убедително колкото ви се иска. Днес е достатъчно просто да сме човеци, защото се оказа най-сложната дисциплина, по която българите като общност за пореден път останаха на поправителен. И особено неубедително звучи, когато ви подкрепят силно популярните тук (не знам защо) червени друзя и камаради.



но няма да облагородиш нястоящите смешници тук.
цитирай
15. tetiva - Г-н Икономисте,
08.11.2016 20:19
theeconomist написа:
Тетива, не слушай сестрицата ...тя е моралният коректив и с категоричният императив на брилянтния си изказ е крайна инстанция и съдник!
Просто плете глупавите си партийни пристрастия на една кука и си боде пръстчетата.
Нейният ГЕРгеф е ГЕРБ!Вижте какви клишета употребява и ще разберете защо се напъва, като гладен на сране......

Започнахте елегантно, но завършихте … ох … да кажем натуралистично. Никак не е трудно да се въздържате.)
Симпатично е сравнението на герб с гергеф.
За мен всякакви партийни пристрастия са допустими, стига да бъдат логично обосновани и все пак да има обилно количество, а не капчица разум в тях.
цитирай
16. tetiva - До 12. sestra
08.11.2016 20:29
sestra написа:
Ако си го изберете, ще видите, но пази Боже.
Десен човек, това не звучи толкова убедително колкото ви се иска. Днес е достатъчно просто да сме човеци, защото се оказа най-сложната дисциплина, по която българите като общност за пореден път останаха на поправителен. И особено неубедително звучи, когато ви подкрепят силно популярните тук (не знам защо) червени друзя и камаради.

Права сте, важното е да бъдем човеци!
И политическите ни пристрастия да не бъдат повод да се хващаме за гушите.
Аз съм нова тук и не зная кой кой е. Блогът ми е отворен за коментари от всекиго. Не обичам да деля хората и смятам, че съм напълно подходяща за президент - обединител, но за жалост не се намери кой да ме предложи.)
Все пак не ми отговорихте за зелените човечета. Изгарям от любопитство.
цитирай
17. kuschel - Коя си ти? Изнедадваш ме с много умно ...
08.11.2016 20:30
Коя си ти? Изнедадваш ме с много умно разяснение. Искам те за приятел във фейса. Ще ти пратя ника ми на лични. Там ще видиш интересни неща.
В тоя сайт, прекалено културният език е напълно излишен. Средата е груба и ...хайде нека понатрупаш впечатления. Но ако си въобразяваш, че си в интелектуален клуб, просто грешиш.
цитирай
18. tetiva - До 13. г-н Борн,
08.11.2016 20:34
born написа:
След Майката на нацията трябва да слушаме и брътвежите на Сестрата на блога.
Само не е ясно сестрата медицинска ли е или роднинска ?
ПП. Добре че нямам сестра !

Явно имате някакви противоречия със сестрата, с които аз не съм запозната.
Наистина ли тя е медицинска сетра? Останах с убеждението, че е лекар – психиатър. Необходимо ли е да я понижавате в ранг?
цитирай
19. tetiva - Драга rosiela,
08.11.2016 20:41
rosiela написа:
Етична жена си, но няма да облагородиш нястоящите смешници тук.

Достатъчно е да поддържам бон тон в блога си. Нямам намерение да облагородявам никого. Всеки притежава набор от качества и недостатъци, и единствено негова може да бъде заслугата коя своя страна ще ни покаже в писменото ни общуване тук.)
цитирай
20. born - Негласното правило е психиатрите ...
08.11.2016 20:45
Негласното правило е психиатрите да прихващат от пациентите ...
цитирай
21. tetiva - Г-н kuschel,
08.11.2016 20:46
За Ваше съжаление не поддържам фейсбук профил. Намирам за загубено времето, прекарано там.
Може би наистина звуча претенциозно, но се надявам да ме приемете такава, каквато съм.)
цитирай
22. tetiva - Леле, Борн)
08.11.2016 20:48
born написа:
Негласното правило е психиатрите да прихващат от пациентите ...

Пациентка ли станах сега? :-)
цитирай
23. blackpredator - хех,
08.11.2016 21:09
у герберското Мъртво море умните не ловят риба, а го заобикалят...

за хайкуто Сестра и Росиела
тия голосеменни са реликти от антикомунистическия терциер
далече от съвремената биология...
цитирай
24. freeoldmen - Върви някакво пазаруване на гласове,
08.11.2016 21:28
но този път базата за това е сериозно окастрена.

Единствено двете ДПС-та са в състояние да поведат подопечните си по желание.

Всичко друго е в ситуацията "малко вожд- много индианец", и мераците им да
продадат изгодно плебса, гласувал за тях, са нереални.

Защото навсякъде вотът е протестен, а не "за".

Особено комичен случай са Обединените патриоти, гледах ги на пресконференцията.

Милото им ръководство лелее мечти да са новата/стара/ най-добра дружка на
Бай Хой, но много добре знаят, че една недвусмислена подкрепа за Мамата ще
свие моментално процента им от 15% на под 4%, и няма вече да има за тях
безгрижен депутатски живот и златно пръстче...

Жестоко се измъчват, горките.
цитирай
25. saankii - мила колежке, tetiva Теменуга , защо не се кандидатирахте !! Защоооо ..
08.11.2016 21:46
моля Ви,нямате ли поне вайбър?
да си дискутираме по 12 ч на ден
ще се обеся инак публичноо
гола на П ваа със самоснимачка...
Каква Мъдрост Интелект, хумор и закачка струи
от Ващата Забележителна Персона ..
каква Аура ..какъв стил..
Бъдете !!

цитирай
26. blackpredator - Юлке,
08.11.2016 22:01
четейки коментара ти се сетих за фразата на Ницше
"Нямам особена вяра на психически здравите."
липсва и нещо на тетивата за да ти прилича
твоят Ромео...
цитирай
27. tetiva - https://www.youtube.com/watch?v=HgNRN7qAPn0
08.11.2016 22:36
Хех, г-н blackpredator, ето на какво се радва плебса. След това здраво гласува.)
И аз заобикалям Мъртво море. Даже не съм пробвала дали плътността му ще ме задържи над повърхността. Но мераклии се намират.)
Да си ловец (в преносния смисъл на думата) е забавно. Дивеч за отстрелване – бол.)
цитирай
28. tetiva - Г-н freeoldmen,
08.11.2016 22:39
Партийните строители забравиха, че вотът е мажоритарен и се надяват избирателите да вървят под строй в указаната посока. Да, ама не!
Всички пазарлъци ще бъдат ялови. Ще ми е драго да преброя колко увиснали носове ще подсмърчат в понеделник.)
цитирай
29. sestra - Зелените човечета ли?
08.11.2016 22:41
tetiva написа:
sestra написа:
Ако си го изберете, ще видите, но пази Боже.
Десен човек, това не звучи толкова убедително колкото ви се иска. Днес е достатъчно просто да сме човеци, защото се оказа най-сложната дисциплина, по която българите като общност за пореден път останаха на поправителен. И особено неубедително звучи, когато ви подкрепят силно популярните тук (не знам защо) червени друзя и камаради.

Права сте, важното е да бъдем човеци!
И политическите ни пристрастия да не бъдат повод да се хващаме за гушите.
Аз съм нова тук и не зная кой кой е. Блогът ми е отворен за коментари от всекиго. Не обичам да деля хората и смятам, че съм напълно подходяща за президент - обединител, но за жалост не се намери кой да ме предложи.)
Все пак не ми отговорихте за зелените човечета. Изгарям от любопитство.

Ами те са зелени. Но не винаги. Както всичко на този свят не винаги е това, за което се представя, Тетива :)
цитирай
30. tetiva - Мила колежке saankii,
08.11.2016 22:42
Ами на, пропуснах да се кандидатирам, но ако Вие ми обещаете да ме подкрепите, ще го направя след 5 години.)
Нямам вайбър, нито вибратор. Аз съм скромна жена и Вашето одобрение ме кара да се червя. Поне мога да спестя от руж.)
цитирай
31. getmans1 - Поздравления Сестра ....
08.11.2016 23:36
sestra написа:
tetiva написа:
Да, точно така, лъже и маже!
Все пак прослушайте записа на предаването и сама ще се убедите в това.
Клишето "Винету" е излязло от устата на самия носител, какво лъжливо има в него?
Вие изобщо не сте разбрали, че аз съм десен човек и винаги до вчера съм гласувала за десни политици. Но те дълбоко ме разочароваха, особено РБ, като влязоха в колаборация със запазилия си партийната книжка Б.Б. и партийната секретарка Ц.Ц. Съжалявам, недоразумението Цачева не мога да го преглътна.
Смятам, че и друго не сте разбрали - победата на Радев, не е победа на БСП. Той се появи в подходящия момент и обра протестния вот на недоволните.
Диктатурата вече се е настанила трайно и тя е от страна на вожда от Банкя. Моля, опитайте се да бъдете обективна, отдалечете се и погледнете с погледа на безпристрастен наблюдател.
Признавам, че не проумях алегорията със зелените човечета.)

Десен човек, това не звучи толкова убедително колкото ви се иска. Днес е достатъчно просто да сме човеци, защото се оказа най-сложната дисциплина, по която българите като общност за пореден път останаха на поправителен. И особено неубедително звучи, когато ви подкрепят силно популярните тук (не знам защо) червени друзя и камаради.


... А, tetiva моля да ме извини, няма лидер на този свят който да ме накара да гласувам като си искам.
Покрай купените цигани, маргализираните турци има още една група и те са привържениците на БСП /инициативните комитети и разните други конспирации/!

След няколко дни дори ген. Радев да стане президент ако тръгне срещу Европа ще е първият който ще го „импийчваме“:))).

Колкото до „прословутото“ „Винету“, чак ми е чудно как хора прочели тонове и вагони книги не съзират иронията или пък щото наистина я съзират като убийствена гледат да я умаловажат факта колко на дълбоко това им влиза!
цитирай
32. blackpredator - анджак Гетьо
09.11.2016 00:11
getmans1 написа:
Покрай купените цигани, маргализираните турци има още една група и те са привържениците на БСП

тя мама Цецолана обра сичкото вот на циганите и "маргализираните" турци спроред официалните реултати на ЦИК
сега като й туриш и БСП, пабеда за вами!
цитирай
33. tetiva - Уважаеми г-н getmans1,
09.11.2016 00:15
getmans1 написа:
... А, tetiva моля да ме извини, няма лидер на този свят който да ме накара да гласувам като си искам.
Покрай купените цигани, маргализираните турци има още една група и те са привържениците на БСП /инициативните комитети и разните други конспирации/!

След няколко дни дори ген. Радев да стане президент ако тръгне срещу Европа ще е първият който ще го „импийчваме“:))).

Колкото до „прословутото“ „Винету“, чак ми е чудно как хора прочели тонове и вагони книги не съзират иронията или пък щото наистина я съзират като убийствена гледат да я умаловажат факта колко на дълбоко това им влиза!


Не можах да разбера точно Вашето мнение. Вие пишете, че никой не може да Ви накара да гласувате така, както желаете. Може би искате да кажете, че никой НЕ може да Ви накара да гласувате по начин, по който не желаете.
Правилно ли Ви разбирам?

Не желая да ми казват "Аз съм прост и Вие сте прости и ще се разберем ". Ако Вие безропотно приемате подобно отношение, съжалявам за Вас. Аз не се приемам за проста и за мен подобно поведение като в кварталната кръчма е недопустимо за министър-председател. Чудно ми е защо не протестирахте, когато Боко взе 18 млд дълг? Или нямаше вече кой да плаща за протестите?

Видяхте ли някъде да агитирам за ген. Радев? Само се възмущавам от посочения (назначения) кандидат на ГЕРБ. Тази лелка категорично не оправдава моите очаквания за качествата на един президент. Не знае чужди езици, това е твърде важно в съвременния свят. Прекалено силно е свързана с партията, която я предлага и в никакъв случай не може да доведе до национално обединение. Поведението й в предизборната кампания е вяло, скучно, говори с шаблони, няма ярка мисъл и е идеалната послушница, каквото е и първоначалното намерение на вожда й. Проследих почти всичките й публични изяви, първоначално се надявах да се отвори и да чуя някоя и друга нейна собствена мисъл, но уви. Глупостите и явните лъжи, които си позволи да изговори вчера и днес я сринаха окончателно в моите очи.Не може кандидатът да ме плаши с всички възможни световни катаклизми, ако той (разбирай тя) не спечели на втория тур. Смятам, че съвсем спокойно мога да преживея нейното оттегляне.

Кажете ми Вие, моля, с какво Ц.Цачева превъзхожда Р.Радев? Изразете се обстойно, моля.

Все пак тук аз изразявам собственото си мнение и дали някой ще се съгласи с него или ще ми опонира, няма да успее да го промени.
Според мен Цачева не е достойна да бъде български президент и да ме представлява пред света.
цитирай
34. apostapostoloff - born + venzi
09.11.2016 06:09
са тъпунгери. А иначе- е@и ги у дупе!
цитирай
35. theeconomist - Добро утро Тетива,
09.11.2016 06:30
не му се връзвай на гетьо! Той е малограмотен, ислямизиран мангал от долината на "широките гащи", със слаба граматика, лексика и доста сбъркани представи за света.
Съвсем наскоро си прекара ток.....представяш ли си?:-))
цитирай
36. henrydefence - Добро утро!
09.11.2016 08:06
Споделя мнението на автора, но! Но например не понасям вицето на БСП, което за поредна година, ще се вмъкне на комфортен пост през задната врата! Много мазен, хлъзгав човек!

Няма да гласувам, гнус ме е!
цитирай
37. sestra - Радвам се, че прослушвате изказванията на Цачева, тетива,
09.11.2016 08:20
tetiva написа:
Да, точно така, лъже и маже!
Все пак прослушайте записа на предаването и сама ще се убедите в това.
Клишето "Винету" е излязло от устата на самия носител, какво лъжливо има в него?
Вие изобщо не сте разбрали, че аз съм десен човек и винаги до вчера съм гласувала за десни политици. Но те дълбоко ме разочароваха, особено РБ, като влязоха в колаборация със запазилия си партийната книжка Б.Б. и партийната секретарка Ц.Ц. Съжалявам, недоразумението Цачева не мога да го преглътна.
Смятам, че и друго не сте разбрали - победата на Радев, не е победа на БСП. Той се появи в подходящия момент и обра протестния вот на недоволните.
Диктатурата вече се е настанила трайно и тя е от страна на вожда от Банкя. Моля, опитайте се да бъдете обективна, отдалечете се и погледнете с погледа на безпристрастен наблюдател.
Признавам, че не проумях алегорията със зелените човечета.)


И ви разбирам, защото тя наистина ще е достоен президент и това личи от всичките и изказвания, но вашето чучело като си отвори устата, нищо не излиза от там. Безнадеждна работа. Но може би е дошло време белите петна да залеят в червено глупавите хора от близо и далеч.
цитирай
38. getmans1 - . . . А, tetiva моля да ме извини, няма ...
09.11.2016 08:59
tetiva написа:
[quote=getmans1] ... А, tetiva моля да ме извини, няма лидер на този свят който да ме накара да гласувам като си искам.
Покрай купените цигани, маргализираните турци има още една група и те са привържениците на БСП /инициативните комитети и разните други конспирации/!

След няколко дни дори ген. Радев да стане президент ако тръгне срещу Европа ще е първият който ще го „импийчваме“:))).

Колкото до „прословутото“ „Винету“, чак ми е чудно как хора прочели тонове и вагони книги не съзират иронията или пък щото наистина я съзират като убийствена гледат да я умаловажат факта колко на дълбоко това им влиза!


Не можах да разбера точно Вашето мнение. Вие пишете, че никой не може да Ви накара да гласувате така, както желаете. Може би искате да кажете, че никой НЕ може да Ви накара да гласувате по начин, по който не желаете.
Правилно ли Ви разбирам?

Не желая да ми казват "Аз съм прост и Вие сте прости и ще се разберем ". Ако Вие безропотно приемате подобно отношение, съжалявам за Вас.

... Извинявам се за допуснатата грешка или грешки и благодаря, че сте си направили труда да ме разберете.
Разбира се, че на никого не му е приятно да го смятат за прост но, дълго време преди Борисов да изрече тази култова вече реплика „интелигентни“ автори а и депутати в парламента дори класифицираха премиера за прост както и избирателите му за прости.

За пример ще дам проф. Л. Георгиев любимец на левите съблогъри, този човек сипе огън и жупел срещу „простия“ народ избрал „простия“ пожарникар. Сега професора малко се е кротнал в изказа си и сигурно е заради изборите но ако прочетете написаното отпреди 5-6 месеца, олеле мале.
Така, че не репликата на Борисов мен ме обижда а ме обиждат тези които го подтикнаха да я изрече.

На 14.11. аз ще съм „прост“ за да не съм наивник.
цитирай
39. tetiva - До 34. Г-н apostapostoloff,
09.11.2016 10:47
Да наречете някого тъпунгер е лесно, но не е достатъчно.
Обидата Ви прави уязвим.
Моля, почувствайте се длъжен да обясните хронологията на Вашите разсъждения, които са Ви довели до подобно умозаключение.
цитирай
40. tetiva - До 35. Г-н theeconomist
09.11.2016 10:50
Аз не се връзвам на никого, както и бих желала на мен да не се връзват. Уважавам чуждото мнение, дори понякога то да не съвпада с моето.
Електрификацията е важен детайл от бита на съвременния човек и аз се радвам, че господин getmans1 вече не изпитва затруднения.
цитирай
41. tetiva - Добро утро henrydefence,
09.11.2016 10:54
henrydefence написа:
Споделя мнението на автора, но! Но например не понасям вицето на БСП, което за поредна година, ще се вмъкне на комфортен пост през задната врата! Много мазен, хлъзгав човек!

Няма да гласувам, гнус ме е!

На мен също вицето на Радев не ми е по вкуса. Имам една надежда, че И.Йотова ще бъде безгласна, просто за колорит.)
И аз още не съм решила дали да гласувам на втория тур.

цитирай
42. tetiva - Мила сестро,
09.11.2016 11:01
Имате изключително симпатичен никнейм, внася някаква фамилиарност и топлота.

За жалост Вашите коментари Ви поставят в позицията на футболен фен. Нали знаете фанатизираните привърженици на един отбор? Те крещят в подкрепа на любимите си играчи, без значение дали играят добре, или се излагат.
Помолих Ви да се отдалечите и да погледнете критично на ситуацията.
цитирай
43. tetiva - Г-н getmans1,
09.11.2016 11:06
Разочаровате ме...
Зададох ви обикновен въпрос и очаквах да ми отговорите....
Възможно е и аз да имам вина, понеже Ви написах дълъг отговор и Вие да не сте прочели всичко написано от мен. Както сте усетили, обичам в спора да се ползват аргументи и затова ще повторя:

Кажете ми Вие, моля, с какво Ц.Цачева превъзхожда Р.Радев? Изразете се обстойно, моля.
цитирай
44. born - Ще се опитам да обясня поведението на г-н Апростолофф
09.11.2016 11:30
tetiva написа:
Да наречете някого тъпунгер е лесно, но не е достатъчно.
Обидата Ви прави уязвим.
Моля, почувствайте се длъжен да обясните хронологията на Вашите разсъждения, които са Ви довели до подобно умозаключение.

Още от малък обичал да пише. По стените на кенефа. За него и негоподобните му смешници това явно е смисъл на някаква реализация. Но твърде вонлива.
цитирай
45. born - Г-н Гетманс не може да ви отговори смислено на зададения въпрос.
09.11.2016 11:44
tetiva написа:
Разочаровате ме...
Зададох ви обикновен въпрос и очаквах да ми отговорите....
Възможно е и аз да имам вина, понеже Ви написах дълъг отговор и Вие да не сте прочели всичко написано от мен. Както сте усетили, обичам в спора да се ползват аргументи и затова ще повторя:

Кажете ми Вие, моля, с какво Ц.Цачева превъзхожда Р.Радев? Изразете се обстойно, моля.

То и не само той, а и всички нормални хора не могат да отговорят с какво Цоца превъзхожда. В тази връзка искам да обърна внимание и на факта, че нормалния човек симпатизира на хора с нормална човешка визия и една видима сексуална неопределеност ги отблъсква. Разбира се евродемократичноатлантическите ценности, изповядвани от г-н Гетю са доста по-различни и физическата и нравствена чистота е нещо, което не е за предпочитане, а напротив. Погледнете само суратите на евроуправниците, а за нашите да не говорим. Излъчването е като на развалено кисело зеле. Отвратително е ! Такова е излъчването и на журналята и придворните ни социолози, които се оказват също толкова кухи,тъпи и корумпирани, колкото и американските им батковци, които до последния момент оплюваха Тръмп. Май има някаква виртуална връзка между двете баби.
цитирай
46. sestra - Драга tetiva, и аз симпатизирам на вашия никнейм.
09.11.2016 11:50
tetiva написа:
Имате изключително симпатичен никнейм, внася някаква фамилиарност и топлота.

За жалост Вашите коментари Ви поставят в позицията на футболен фен. Нали знаете фанатизираните привърженици на един отбор? Те крещят в подкрепа на любимите си играчи, без значение дали играят добре, или се излагат.
Помолих Ви да се отдалечите и да погледнете критично на ситуацията.

Опънат до край, но нима не виждате, достатъчно далеч съм. В Северна Америка чак и от там виждам съвсем ясно едно бяло петно и една човешка жена, хванала здраво юздите на хоризонта. Излишно е да търсите сравнения за мен. Предполагам, че вече го знаете. Пожелавам ви здрава човешка ръка, Тетива, не зомбирана :)
цитирай
47. tetiva - Г-н born,
09.11.2016 12:18
Благодаря Ви, че отделяте време да ме въведете в потайностите на блоговия живот.)
Да Ви призная, силно ме тревожи яростното противопоставяне между българите. Убедена съм, че надписът "Съединението прави силата " не е куха фраза. Колкото по-скоро го осъзнаем, толкова по-бързо ще тръгнем напред.
Що се отнася до визията на кандидат президентите – за съжаление имате право. Хората се влияят от опаковката, по-рядко от съдържанието. Това е научно доказано. Аз се старая да не объщам вимание на забележките относно външния им вид. Те нямат заслуга или вина за него. Наследственост, какво да се прави. Това, което може да се култивира е поведението. Натрупаните знания – също. С тези неща не допускам компромиси.
цитирай
48. tetiva - Уважаема sestra,
09.11.2016 12:25
Благодаря Ви за пожеланията.
Изпреварихте ме, признавам.)
Искаше ми се де употребя думата "зомбиран", но Вие не ми позволихте да си поема дъх.)
Белите петна асоциирам с Terra incognita и никак не ми се иска интерпретацията да е прекалено субективна.)
цитирай
49. sestra - Чудо сте вие, Тетива, Чу-до :)
09.11.2016 12:48
tetiva написа:
Благодаря Ви за пожеланията.
Изпреварихте ме, признавам.)
Искаше ми се де употребя думата "зомбиран", но Вие не ми позволихте да си поема дъх.)
Белите петна асоциирам с Terra incognita и никак не ми се иска интерпретацията да е прекалено субективна.)

Здраве да ви е, а белите петна са неща, които заявяват, че съществуват, а всъщност ги няма. Нещо подобно на аполитичния пацифизъм :)
цитирай
50. tetiva - Сестро,
09.11.2016 13:30
sestra написа:
Здраве да ви е, а белите петна са неща, които заявяват, че съществуват, а всъщност ги няма. Нещо подобно на аполитичния пацифизъм :)

Съвременен оксиморон ли съзирам, или какво?)

Мисля, че аполитични хора няма.
Демонстративната аполитичност, всъщност е политическа апатия, провокирана от многократните неправилни решения на управляващите по целия свят.

Хайде, разтълкувайте ми "Чудо сте вие, Тетива, Чу-до :)". Мога да го приема като плюс, а да съм се заблудила.)
цитирай
51. getmans1 - Разочаровате ме. . . Зададох ви о...
09.11.2016 22:10
tetiva написа:
Разочаровате ме...
Зададох ви обикновен въпрос и очаквах да ми отговорите....
Възможно е и аз да имам вина, понеже Ви написах дълъг отговор и Вие да не сте прочели всичко написано от мен. Както сте усетили, обичам в спора да се ползват аргументи и затова ще повторя:

Кажете ми Вие, моля, с какво Ц.Цачева превъзхожда Р.Радев? Изразете се обстойно, моля.


... Ще ВИ отговоря съвсем кратко;
„Защото не е натовски генерал!“, а сега се постарай да ме разбереш /нарочно преминах на „ТИ“/!

Ега си парадокса, партия на проантинатовски позиции създава „Инициативен комитет“ за президент и го натрапва в обществото като НАТО-вец човек който саботира НАТО!

Мила ми Г-жице, нали така ви наричат някои приятели дето Ви познават от двата ви постинга, не на мен тези номера!
Верно, че вчера си прекарах електричество а днеска си обух гащи / и го направих не заради другото а да не плаша „хорицата“/ но щом толкова им съм в устите значи съм на прав път.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tetiva
Категория: Спорт
Прочетен: 56661
Постинги: 4
Коментари: 110
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031