Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2016 20:56 - Срам ме е...
Автор: tetiva Категория: Спорт   
Прочетен: 15162 Коментари: 39 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Не ме е срам, че съм българка!

Срам ме е, че и Вие се наричате българка, г-жо Бъчварова!

Току-що закрихте държавата и обявихте, че не можете да защитите територията и населението на държавата, за която отговаряте.

Обявихте, че нищо не можете да направите, ако 5 000 човека атакуват границата ни.

А ако са  50 000?

А 500 000?

Ако трябва ще мобилизирате всички годни да носят оръжие и с оръжие ще ги спрем,  а премиерът, ако е истински, трябва за бъде на предната линия, за да води лично народа. Нали нищо не става без него? Продадохте страната и народа си , унищожихте традициите и ценностите ни, изплюхте се върху всички, които са дали кръвта и живота си за тази земя! 





Гласувай:
35



Предишен постинг

1. born - "Този, който е неспособен да ...
27.11.2016 21:23
"Този, който е неспособен да се бори за другите, никога не ще бъде в състояние да се бори за себе си." Фидел Кастро.
цитирай
2. tetiva - Мир на праха на Фидел.
27.11.2016 21:39
Виж, born, цитати на фрази не вършат работа.
Бясна съм от изказването на вътрешния министър.
Тази социоложка да беше седяла в кабинета си и да прави стъкмистика, вместо да се излага по национална телевизия.
Имам усещането, че с това непремерено изявление, даде повод на скакалците да започнат масирано прелитане над границата ни.((
цитирай
3. born - Добре,съгласен съм с теб, че недоразумението на ББ не се усеща какво плещи.
28.11.2016 00:21
tetiva написа:
Виж, born, цитати на фрази не вършат работа.
Бясна съм от изказването на вътрешния министър.
Тази социоложка да беше седяла в кабинета си и да прави стъкмистика, вместо да се излага по национална телевизия.
Имам усещането, че с това непремерено изявление, даде повод на скакалците да започнат масирано прелитане над границата ни.((

Кажи какъв е изхода. Аз не виждам изход ! Всичко е толкова обречено-некомпетентни управляващи, лумпенизирано общество, затъпяващ циганизиран прогресивно неограмотяващ се комплексиран народ с малки изключения и пр. Тук там се мярка някаква надеждица, но и тя угасва бързо сред безпросветната комплексарщина. Жалко е и то не само за нас, а и за цяла Европа, която винаги е била люлка на световната култура, но като че ли е преяла и заспива в духовно затъпяване. Обезверен съм...
цитирай
4. tetiva - Ех, само да можех...
28.11.2016 01:01
Веднага бих приложила измислена от мен формула, но не би...
И формулите не се създават лесно.
Може би на първо място трябва да се обединим, преди да се разграничим. Трябва да е ясна една национална кауза, зад която да застанат мнозинството българи и неотклонно да се следват постулатите, записани в нея.
Всичко в нашата държава върви наопъки. Всеки гледа личния си интерес и така придърпва одеялото, че на съседа му са боси и студени краката.
Все пак се надявам, да се намерят няколко смели и себеотрицателни индивида, които да успеят ясно и точно да формулират проблемите и да ги решат. Вярно, излиза, че и аз прехвърлям топката на други, а не казвам какво лично бих направила. Трудно ми е. В това размирно време не се виждам с разголена гръд на барикадата. Но незабавно трябва да се спре нашествието на скакалците. В българия има около 100 хиляди мъже под пагон, само на подчинение на Бъчварова са около 60 хил. Те неспособни ли са да действат, когато се нарушава държавната граница?
Борн, това е нападение, война, инвазия, нахлуване, престъпление, както искаш го наречи, на него се отговаря по един начин.
цитирай
5. theeconomist - Тя таз не е българка....
28.11.2016 06:55
тя по народност е социоложка, а по професия продажна....
цитирай
6. tetiva - И без друго,
28.11.2016 10:26
един колега ме посъветва да сложа етикет "продадено"...
цитирай
7. germantiger - ...
28.11.2016 11:55
Нали вулгарите сте руски курви - извикайте си казашки ташаци като нямате топки - да ви спасяват.

БЪЛГАРИЯ - КУРВАТА НА ТУРЦИЯ И КУЧКАТА НА РУСИЯ!
цитирай
8. germantiger - Срам я било... ?!
28.11.2016 12:12
ИЗБОРИТЕ

Горд съм, че никога не съм избирал никой!

Анархо-комунистката Емма Голдман е заявила:

„Ако от изборите зависеше нещо, щяха да ги забранят!”

А алкохолика Чърчхилл е казал/написал:

„Най-сериозния довод срещу демокрацията е 5-минутен разговор със средностатистическия избирател!”

БЪЛГАРИЯ НИКОГА (или поне в близките десетилетия) НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ, ЗАЩОТО:

1. След 1990г. никой червен не бе съден, червените пари не преминаха в държавата, а с тях бе създадена квазиикономика! Фалшивия фундамент, извратеното „стопанство и пазар”, мутренската среда са непреодолими и господстващи. Техните последствия дават и ще дават „плод” поколения подред!

2. Манталитета на бгработника (не всичкия – има чудесни млади и не само млади качествени професионалисти) да скатава, спи, краде и ПИЕ на работното място. Манталитета на бгработодателя (не всичкия – има съобразителни и коректни шефове) да плаща малко и със закъснение. Тези „две воли” са деструктивни, непродуктивни и традиционни!

3. Външните фактори – те са едва на трето или последно място за мен. Планове, общества, конспирации, велики сили и сие може да има и може би има, но те са след българина и неговите вини (не обикновения българин, който е ЖЕРТВА, а „необикновения” посткомунист - дивкапиталист или въобще изцеждащ своя народ. За проблемите на българина не е виновен баварския селянин, винаря в Бургундия и Шампан, лондонския финансист, австрийския коцертмайстер или друг нейде. До момента България получава повече пари, отколкото внася в ЕС (не съм му фен)! Сред външните ликвидатори на България пиша първо Россия и нейното лоби тук, след това турското, американското и европейското мисля въобще е последно – като влияние и вина!

Проблемите на България са на ПЪРВО МЯСТО тук – сред нейните предатели, печалбари, лъжетърговци или олигарси. За тези, които пишат срещу Европейския съюз и САЩ – защо децата ви бягат там, а не в Сибир, Куба и Корея?! Колко българи живеят в Щатите и кълнейки САЩ, заклевате ли българските си наследници?!

Когато пишете анти западна Европа и Америка, сещате ли се какво имате вие – там?!

Имате бгкръчми и ресторанти десетки (със сайтове) в „германия”, едно хубаво рекордно хоро си спретвате на стадион в Берлин, имате си бгучилища в Лондон, имате си ден на България в Чикаго и читалища също, в Испания и села с мнозинство в населението бгемигранти... Чужденците имат ли тук това и ако го имаха как вие бгнационалистите бихте писали против тях?!

ДЪРЖАВА В КОЯТО КОМУНИСТИТЕ НЕ БЯХА СМАЗАНИ, А БЕШЕ СЪЗДАДЕН ИКОНОМИЧЕСКИ МОДЕЛ ЗАМИСЛЕН ОТ ТЯХ, ДЪРЖАВА В КОЯТО МУТРИ И ДЕБЕЛИ ВРАТОВЕ БЯХА ГЕРОИ НА ПРЕХОДА (подобие само в Россия и никъде другаде), ДЪРЖАВА В КОЯТО МАНТАЛИТЕТА ДА МАЧКАШ РАБОТНИКА И ДА РАБОТИШ НЕУСТАВНО Е ПРАКТИКА...
ТАКАВА ДЪРЖАВА НЯМА ОПРАВЯНЕ!

ВСЯКАКВИ НАДЕЖДИ, МИСЛИ И ФАНТАЗИИ ЗА БЪДЕЩЕ, ПРОМЯНА КЪМ ДОБРО СА АБСУРДНИ, НАИВНИ И ИДИОТСКИ – БЕЗУМНИ! Цената ще бъде платена и тя се плаща не от днес, дай Бог да не е смъртта на цяла една нация (уж невъзможно, но дали?!).

Държава не се оправя и не се поправя с протести, палежи, дори с мечтите на някои да убива виновници. Бесилото, народния гняв, камъните в прозорците не създават утре работно място, не произвеждат хляб, нито печатат с вълшебна пръчка (разб. преса) пари...

Всеки, който си въобразява и се надява да има добро и по-добро е глупак!
цитирай
9. germantiger - От това не те ли е срам 1
28.11.2016 12:14
АНТИТЕРРОР – ЛЯСКОВЕЦ

http://germantiger.blog/politika/2014/03/15/antiterror-liaskovec.1247885

вашата некадърност и моя опит вън от бг
цитирай
10. germantiger - А от това срам ли те е 2
28.11.2016 12:17
Наясно ли са вашите милиционери и патриоти с това или йок на акънъ български език

ТЕРОРИЗЪМ - РЕАКЦИЯ - ТЪЛПА - СТРЕЛБА - ДЕЦА - екстрем 1

http://germantiger.blog/politika/2015/01/27/terorizym-reakciia-tylpa-strelba-deca-ekstrem-1.1333415

това ти ли си красиво и безсрамно на аватара или някоя небългарка, разбира се

срам я било другарката, на парче
цитирай
11. tetiva - Г-н germantiger,
28.11.2016 12:34
Вие германец ли сте или българин?
Как се определяте?
И ако сте германец и Вашият министър на вътрешните работи изрази публично безсилието на държавата да се справи с надвисналата опасност над гражданите, нямаше ли да се възмутите? Нямаше ли да Ви е срам?
А иначе обстоятелствата, които сте изредили са такива - факт.
цитирай
12. tetiva - Допълнение
28.11.2016 12:48
Мислите ли, че кохортата на Б.Б. е антикомунистическа? Че нали дори кандидатът му за президент е бивш член на компартията.
С какви очи партията му се класифицира като дясна? Какво дясно има в нея?
Колко от новобогаташите (станали такива с неговото благоволение) са проверени за произхода на парите им?
Колко корумпирани съдии, адвокати, полицаи и държавни служители са обвинени и осъдени за безобразията, които вършат?
Колко милиарди са откраднати от еврофондовете?
Колко милиарди нов външен дълг получихме и къде потънаха тези милиарди?
Колко милиарди потънаха от действията на енергийната мафия?

Докато не възтържествува справедливост, няма да има пречистване.
цитирай
13. germantiger - ...
28.11.2016 13:06
Другарко тетива - не съм германец и категорично не съм българин.

България не припознавам като духовна Родина, а Германия след 1945 г. няма - това е ментегермания!

1. МОЙ ПРАДЯДО Е УБИТ БЕЗ СЪД И ПРИСЪДА ОТ КОМУНЯГИТЕ, ДО ДНЕС НЕ МУ СЕ ЗНАЕ ГРОБА – нейде в Кюстендилско!

2. МОЙ ДЯДО Е СЪДЕН ОТ НАРОДНИЯ СЪД – оправдан е благодарение на единствената уважавана (от мен) комунистка – Валя Вичева.

3. ФАМИЛИЯТА НА ГЕРМАНСКАТА МИ РОДА Е ПРОМЕНЕНА ОТ GOTTLIEB НА БОГОЛЮБОВИ – макар това в превод да е „равнозначно”.

4. ИМЕТО НА МАЙКА МИ (тогава бебе) СЪЩО Е ПРОМЕНЕНО!

5. Проблема с намиране на работа и „наблюдение” на роднините ми в няколко поколения беше практика и ежедневие.

6. Лично за мен – сега няма да „драматизирам”, друг път съм споменавал!

РАЗБИРА ,СЕ, ЧЕ БОРИСОВ НЕ Е АНТИКОМУ ОНАНИСТ, повтарям - не съм гласувал никога за никой в бг, мутри не аплодирам, български боклуци също.
цитирай
14. germantiger - ПОЗДРАВИ ЗА АВАТАРА!
28.11.2016 13:08
И лек ден/след обед.
цитирай
15. tetiva - Какво удивително съвпадение!
28.11.2016 13:57
И моят прадядо е убит от комунисти почти в навечерието на 9-ти септември.
Името на майка ми (тогава бебе) е било променено, защото не отговаряло на "новите правила", да не се дават две имена с тире на родените през петдесетте.
Моите родители са скачали по площадите, но днес са отвратени от подмяната.

Но това са съдбите на моите предци и аз нямам повод да ги присъединявам като позитив към моя живот. Въобще тупането по гърдите със заслуги или грешки на роднини ми се струва отживелица.

Важно е какъв е човек днес и сега!

В никакъв случай не мога да преглътна простотиите, на които сме подложени ежедневно и ежечасно и не мога да аплодирам нечии днешни грешки, като зомбиран нечовек, само за да следвам нечия линия на някоя партия.
Край, баста, финито, кой каквото е надробил - да си го сърба.
цитирай
16. germantiger - ...
28.11.2016 14:21
А Вие смятате, че съдбата на роднините ки е позитив?!
Явно казвате друго, че ползвам това като довод в полза на силна позиция?

Лично аз кой съм - 11 години служба на 3 континента извън Европа и в небг армия, издадена книжка в бг, пшокани в скат и шоуто на слави, чиите фен не съм и отказах, бивш колега ме е споменавал при него в предаване.

Съдбите на роднините не са позитив или негатив за мен, а памет, поука и евентуално дълг, вкл. да бъда безкомрпомисен с червени български кому онанисти.

Някой да ви кара да преглъщате или поглъщате простотии или пр.?!

Аз обаче Ви напомням според мен, подчертавам според мен къде е причината за скапаната ви България днес!

"Оттам-насетне" на Вас ви остава да рестриктирате и изтриете коментара ми или да съ съгласите или да не се съгласите с него.

Край, баста, финито, кой каквото е надробил - да си го сърба. - това написано от Вас аз съм го решил преди има-няма 15 години, поздравявам Ви с прозрението, при мен е презрение в повече.
цитирай
17. tetiva - Още в 11-тия мой коментар
28.11.2016 14:36
изразих съгласие по фактите, които сте изредили.
Опитваме се да намерим решение на сложната ситуация или си почесваме езиците?
Май е второто.
Ние сме независими, защото нищо не зависи от нас.
Вотът, на който се надяваме, тотално се подменя или казано по-точно - фалшифицира. Не е наш патент, разбира се - вижте в САЩ какви игрички се търкалят на политическото поле.
Въвеждането на абсолютна мажоритарна система ще бъде огромна грешка и зомбитата ще осъзнаят по-късно как сами са се прецакали.
Да повярваш на смешния шоумен, който не може да свърже пет думи в изречение, без да чете от аутокюто е същото, като да повярваш на пожарникар, че след като вчера е отказал да захвърли червената си книжка, днес се е събудил правоверен и последователен "десен".
цитирай
18. ravramov - Докато националните предатели и българоубийци от ГРОБ
28.11.2016 16:58
не бъдат изгонени в Анадола и границата с Турция не бъде затворена, няма да има управия и ще става все по-зле. Всички около нас изграждат солидни огради и напрактика са блокирали границите си, а нашият хубавец Бойко продаде България на Меркел, Ердоган и господарите им юдео-масони, които ще превърнат Родината ни в един огромен ислямистки лагер.
Спасението е във всенародното обединение и въстание срещу ГРОБ и останалите тям подобни престъпници във властта.
Комунистите дойдоха с проливане на реки от кръв през 1944 г., видно е, че и техните наследници от ГРОБ няма да си тръгнат без кръв. Давайте да действаме!
ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ!
цитирай
19. tetiva - Г-н ravramov,
28.11.2016 17:56
Питам се, дали ако аз отида сега в Германия и кажа, че в България има ГЕНОЦИД над българското население и поискам убежище, ще ми бъде даден статут на бежанец и ще мога безпроблемно да живея от данъците на приемната страна?
Изглежда е дошло това време.
Един избягал от България да заведе дело срещу нея и да докаже, че понастоящем в страната се провежда геноцид именно над българския етнос, може да се получат множество лавинообразни искове. Да стане ясно на света, как живеят членове на ЕС през второто десетилетие на 20-ти век.
цитирай
20. ravramov - Не трябва да напускаме Родината си,
28.11.2016 19:04
както не са я напускали нашите предци по време на 5 вековното робство. Нима на тях им е било по-леко?
Да се обединяваме и да действаме срещу престъпниците във властта! Утре може да е късно!
цитирай
21. tetiva - Не сте ме разбрали, г-н ravramov,
28.11.2016 19:27
Аз акцентирам върху геноцида над българите и по какъв начин той може да бъде признат, а не призовавам да се напусне страната.
Майката му е международен съд.)
цитирай
22. merlin68 - След като министъра на вътрешните ...
28.11.2016 19:55
След като министъра на вътрешните работи е преценила, че нямаме капацитет да пазим границата, остава да се обърне към партньорите за помощ. Е те се обърнаха и онези ни пратиха стотина граничари да пазят СРЪБСКТА граница - показателно защо са дошли - да не отиват мигрантите на запад, а не да пазят нас.
При положение, че нямаме капацитет и съюзниците от ЕС и НАТО не се държат като такива, остава варианта бързо да се търсят нови съюзници. Ердоган не е особено надежден в това отношение предвид почти неприкритите му мераци за Балканите, но има възможност да стане по-надежден - ако руски граниччари се включат в охраната на границата ни. Те определено имат опит, не пропускат афганистанците в Русия.
Така, че... дебилите гласуващи резолюции против Русия и плюещи я от екраните на телевизорите и радиоапаратите е време да разберат, че плюят вероятно единственият ни истински съюзник и обричат страната ни на гибел. Не го ли разберат, то дълг е на всеки българин да ги подсети.
цитирай
23. tetiva - Г-н merlin68,
28.11.2016 21:11
С това правителство - толкова.
Дано по-скоро изберем следващото и дано не ни се готви някакъв балон за спукване, така че и последната надежда да отлети.
А за подсещането - не зная има ли критична маса от ярост. Протестите преди две години бяха платени, прекрасно знаем у кого са големите пари и кой плащаше.(
Вчера и днес в София спираха електричеството за около два часа в различни райони. Подозирам, че отново ще ни сготвят със сметките. Някои хора мислят, че могат да газят два пъти в мътна вода, и че никой няма да се усети.(
цитирай
24. krumbelosvet - Оставете женицата. Това е ЕВРОПЕЙСКА политика,
28.11.2016 21:24
макар че е антиевропейска. Цялото "европейско" ръководство, с нашия Станишко барабар, явно е на чужда служба.
цитирай
25. tetiva - Хм,
28.11.2016 21:40
Дали европейска, еврогейска или просто еврейска - кооооой да ни кажеееее)
цитирай
26. germantiger - ...
29.11.2016 08:59
Това заявих вчера и ще го повторя, зщаото дойдохте "на моя":

БЪЛГАРИЯ - КУРВАТА НА ТУРЦИЯ И КУЧКАТА НА РУСИЯ!

Турция ще ги пуска, а русия ще поканите да ви охранява - нали това казвам/пиша
цитирай
27. dobronameren - Допълнение от dobronameren
29.11.2016 09:42
Вижте коментар №17 на постинга http://dobronameren.blog/history/2016/11/24/daite-im-tebeshira-v-rycete.1492429
цитирай
28. krumbelosvet - Съгласен с мнение 17.
29.11.2016 10:54
Само ми се ще да защитя шоумена и пожарникаря - те не са злодеи, а жертви. Да, за НАША сметка, но не знаят какво правят. А и да знаят, никой няма да им даде да правят друго. Вижте скопена Европа и предадена Германия. А германтингер заслужава съчувствие. Не се живее лесно с неговия емоционален товар, той се опитва да се РАЗТОВАРИ в блога ЗА НАША СМЕТКА. Сигурно добрата му майка е познавала някой лош българин, спасител ли, що ли. Да ме извини германецът, но е добре ЗА ВСИЧКИ ако бъде озъптен.
цитирай
29. merlin68 - Това заявих вчера и ще го повторя, ...
29.11.2016 19:44
germantiger написа:
Това заявих вчера и ще го повторя, зщаото дойдохте "на моя":

БЪЛГАРИЯ - КУРВАТА НА ТУРЦИЯ И КУЧКАТА НА РУСИЯ!

Турция ще ги пуска, а русия ще поканите да ви охранява - нали това казвам/пиша



Тигър, пить надо менше!
А, ако не пиеш, значи е време да се лекуваш... крайно време.
цитирай
30. germantiger - :)
29.11.2016 21:01
мерлинке - не пия и не пуша, по жени ходя - по жени ходя - вашите български като съм в бг

КАКВО ИМА НА ДЪНОТО НА ДЪЛБОКАТА РУСКА ДУША?

ТАПИ И ГИЛЗИ

сетих се за този виц от гетманс, като спомена руския алкохолизъм
цитирай
31. merlin68 - мерлинке - не пия и не пуша, по жени ...
29.11.2016 21:17
germantiger написа:
мерлинке - не пия и не пуша, по жени ходя - по жени ходя - вашите български като съм в бг

КАКВО ИМА НА ДЪНОТО НА ДЪЛБОКАТА РУСКА ДУША?

ТАПИ И ГИЛЗИ

сетих се за този виц от гетманс, като спомена руския алкохолизъм


Тигър, няма да коментирам руските души, а и въобще душите на хората рядко коментирам защото не съм специалист в областта. Но специално твоята душа имам усещането, че я разбирам, дори изпитвам известно съчувствие към нея. От две Родини, ти нямаш нито една, едната мразиш, другата е точно обратното на това което искаш да бъде. Душата ти е изпълнена с реваншизъм който си твърде малък за да реализираш и това те изяжда. До известна степен ти съчувствам, но не те харесвам.
цитирай
32. germantiger - ...
29.11.2016 23:48
merlin68:
От две Родини, ти нямаш нито една, едната мразиш, другата е точно обратното на това което искаш да бъде. Душата ти е изпълнена с реваншизъм

...

Абсолютно вярно, толкова, дотук си прав - реваншизъм нямам - той е утопия - аз с утопии не се занимавам - не съм достатъчно българин или руснак зада бъда утопист в смисъл на рационалност - на теория всеки може да е запад в четиртите посоки на света

не искам да ме харесваш, би било притеснително ако ме захаресаш

аз обаче не ви съчувствам - кефя се, че нрб умря, а ссср е гроб, след като и моето е - аз съм напълно естетсвен в това си заслужено чувство към кому онанистите
цитирай
33. tetiva - Г-н Рашев,
01.12.2016 14:54
Не е в стила ми да давам квалификации на колеги, но Вие си го изпросихте.)
Страхливец сте, г- Рашев.
Не Ви достигна смелост на напишете мнението си в моя блог и то по време, когато всички можеха да го прочетат, а предпочетохте да злословите зад гърба ми в своя.
цитирай
34. dobronameren - Не е вярно, г-жо, че съм страхливец
01.12.2016 17:07
Моят коментар на вашия постинг е дълъг и ОСВЕН ТОВА вашата идея за война срещу мигрантите чудесно разкрива как "Ивановците" не могатда решават задачата за съдбата им на българска територия. Затова съм го пуснал при мен. А СЪМ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КОРЕКТЕН, че съм ви коментирал като съм ДАЛ ЛИНК ПРИ ВАС към моя постинг.
КОЕТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ КАЖЕ за вас, г-жо. Вие НЕ МЕ ПРЕДУПРЕДИХТЕ, че ме наричате "страхливец". Можех и да не обърна внимание на вашия коментар тук. Стана случайно. Добре, че съм отговорен за моите коментари. Откровено казано - нищо особено за блогъри като вас. Вашата цел не е да се спори кое е истина, а да се скрие истината колкото може по-успешно.
Сега ви информирам, че продължавам да ви изтипосвам в моя блог. Нека всички си съставят мнение кой от нас е страхливец. Линкът е стария - http://dobronameren.blog/history/2016/11/24/daite-im-tebeshira-v-rycete.1492429
А го правя в МОЯ БЛОГ, защото ТАМ ВИЕ НЕ МОЖЕТЕ да триете. Можете само, като gikotev, да настоявате пред модераторите на блога да ме (и "ни" такива като мене) санкционират, делвайки нашите блогове предварително. Впрочем няма да се учудя, ако в БЛОГ.БГ ви послушат. Голям праз, както се казва. ВРЕМЕТО НЕ Е ВАШЕ, т.е. то не се интересува от вас и приятели.
цитирай
35. tetiva - Г-н Рашев,
01.12.2016 18:05
Изненадана съм, че при човек с инженерно образование има пълно отсъствие на логика. В института, който сте завършили предполагам, че Ви учат най-напред да мислите логично.
Да позиционирам ли? ОК, ще го направя:

1. Коментар, означава мнение по повдигнат въпрос и това мнение се изписва под статията, която се коментира.
Моята статия стоя 14 часа на първа страница, но Вие правите коментар по нея след свалянето й оттам и по-точно на следващия ден.
Нали знаете, че коментарите на следващия ден се превръщат в лична кореспонденция, обикновено между двама или трима потребители?
Поради тази причина Ви нарекох страхливец, но не и ПОДЛЕЦ, както Вие си позволихте да наречете мен.
Не изказахте мнението си на правилното място и в подходящото време!

2. Аз не вися всекидневно в блога като Вас, и едва днес забелязах продължението. Нямам навика да обхождам многобройните постове, а преглеждам обикновено най-популярните за момента.
И от къде на къде ще Ви информирам за диалозите в собствения си блог? Поставям тема, коментираме и това е. Който иска – да заповяда. Модерация няма.
Друг е въпросът, когато с мен се води задочен диалог на друго място. Подобно действие намирам за заяждане на дребно, или другояче казано – клюкарщина.

3. Още в мой коментар №4 наричам положението "война ".
Само че не правя свободна бродерия в забъркването на световна война, а наричам нещата с истинските им имена – война СРЕЩУ България.
Какво толкова се учудвате, че някой има мнение, различно от Вашето?

4. Постъпвате изключително некоректно, като предварително налагате мнението си, че аз трия коментари или докладвам на модераторите. Написаното е интрига, без никакво покритие и е недостойна за един мъж.

5. Позволявате си да ме наричате с имена, които носят негативен оттенък. Да сте забелязали аз да нанасям обиди някому?

6. Нямате влияние над нечии родители как да назоват детето си. Питам ли Ви защо Вашите са Ви нарекли Христо, и правя ли умозаключения от този факт?

7. Измислени врагове ли си търсите, г-н Рашев? Не Ви ли стигат реалните?)

8. Мислещият човек не може да бъде симпатизант на ГЕРБ.
Не е необходимо да привеждам аргументи.)
цитирай
36. dobronameren - Уф, г-жо
02.12.2016 10:28
Хайде да оставим моята логика. Която вие не виждате, защото не съвпада с вашите политически възгледи. Дайте да видим вашите твърдения за логика. Няма да засягам политическата логика. По вашата номерация:
1. По коя логика коментарът е мнение само в първия ден, а след това се превръща в лична кореспонденция? - Е това пък ако не е страх от изразяване на собствено мнение, здраве му кажи! Впрочем каква е вашата професия, г-жо, та сте култивирали такава странна логика?
2. Заблуждавате се, че аз вися всекидневно в блога. За това вероятно сте ви виновна самата вие, защото "преглеждате само най-популярните в момента постинги". Не налагайте мнение, ако нямате достатъчно основания за това. А това, че вие не висите постоянно в блога, е лъжа. Да видим документираните факти? - На 1.12. в 14:54 (ком. №33) ме наричате "страхливец". Моят отговор е в 17:07. И вие само след час - в 18:05 (ком. №35), вече сте ми написали отговора. Който аз виждам, както обикновено за мен, на следващия ден 2.12. в 10 часа сутринта. Е, кой "виси" в блога постоянно?
2а. Коментирам ваш постинг при мен и съвсем коректно ви предупреждавам във вашия блог за това, само две минути по-късно. И вие това наричате заяждане на дребно, клюкарщина. Квалификацията на тази ваша "логика" каква е? В тази връзка вижте си т.5
3. И дойдохме до същността на вашите убеждения. Защо "се въртите" така? Искате война в България, да се стреля на месо, да има убити и от двете страни, а после казвате, че ТОВА няма да доведе до световна война. Ето на това му се вика пълна липса на "инженерна логика". Каква е впрочем вашата професия, г-жо? От профила ви не личи. Защо не личи?
4. Прескачам паралелите между вас и gikotev и Ramone. Няма място тук. Обаче няма да ги пропусна с моята "инженерна логика".
6.Че защо не правите умозаключения от това как са ме нарекли моите родители? Правете, аз съм с истинското си име. Мога да бъда идентифициран по него безпогрешно. За разлика от вас, г-жо теменУга ивАнова.
цитирай
37. dobronameren - Уф! - продължение
02.12.2016 10:37
8. Що за глупост?! "Мислещият човек не може да бъде симпатизант на ГЕРБ" ?! - Значи само онези в ляво могат да мислят.
ВИЕ НЕ СТЕ измислен враг, г-жо. Вие сте РЕАЛЕН враг на българите. Говоря за различните от комунистите. Много поздрави на вашите.
цитирай
38. merlin68 - Кривонамерен, леко запенен ловец ...
03.12.2016 22:31
Кривонамерен, леко запенен ловец на врагове на народа:)))
С инженерната си логика открил комунистите убили дядото на комунистката:)))
цитирай
39. dobronameren - Споря с Тетивата, обажда се Мерлина. Не питам защо.
07.12.2016 13:40
Само с инженерната си логика да разкажа как нова България откри следното:
В началото на пролетта на 1990г. всички вестници писаха за масовия гроб на убити българи “противници на народната власт”, разкрит край Банско. Не защото заровените там са повече или защото са убити по по-жесток начин, а защото комунистическата “нравственост” достига своя връх тук. Телата на убитите са били заровени тайно в скривалището на първия партизанин в България Иван Козарев. Спомняте си, нали: землянката беше един от “100-те национални туристически обекти” на социалистическата ни Родина. Колко много от нас са били там, за да се поклонят пред храбростта на Иван Козарев, колко много от нашите деца са получили червените си връзки именно там! А под паметната плоча с петолъчката другарите му комунисти са скрили следите от престъпленията си !
Изобщо няма нужда да бъда убеждаван, че слуховете за убийството на Иван Козарев от своите, а не от фашисти, са чиста истина. Такива хора едва ли могат да се променят!
Днешните Мерлини са доказателство за това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tetiva
Категория: Спорт
Прочетен: 56662
Постинги: 4
Коментари: 110
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031